Balbebeginannesiiii oğlum 18 aylık resmen açmıyor ağzını anne sütü almıyor mamayı 10 günü geçti içmiyor asla her şekilde denedim belki içer diye yok içmiyor kaşık mama aldım suyla yapılan onu da içmiyor irmikli şeyler yaptım meyveli yok çorba desen içmez o kadar düzenliydi ki şimdi ise aç aç geziyor Peşinde geziyorum yesin diye çeşit çeşit yemekler hazırlıyorum sürekli farklı tatlar sunuyorum her öğüne ama yok en son iştah açıcı vitamin takviye aldım DRTAYYARÖZ çocuklar için olan macunu bi tık faydası oldu gibi tadı çok iyi henüz 4 gün oldu tabi bu bitince Zühre ananın macununu alacağım bazen tv telefon açıyorum hayvanlarla alakalı görseller çok zorda kalınca biliyorum hoş değil ama o yola bile başvurdum