Sağlık ocağı 4. Ay aşısında vermişti bana kalsa kullanmayacaktim hiç, eşim doktor Sağlık Bakanlığı onaylı olduğu için Monovit D3′ü de kullan demişti hiç denemedim Oceon almıştım trip atmıştı o sıra niye Sağlık Bakanlığıve Orman Bakanlığı onaylı ilaç dururken sadece Orman Bakanlığı onaylı bi ilaç alıyorsun diyerek anlatmaya çalıştım kendi bildiğinden sasmiyor tabi birçok zaman. Dedim neyse bu defa vegaferonu deneyeyim kendim alana kadar 4.güne kadar kakasını yaptı ben meyve vs bol tüketiyorum kabızlık yaşadığı için o şekilde yapıyordu. İlk defa 10 günü geçti kaka yapmıyor ,huzursuzluk da fazlasıyla var bebeğimde bugünler. Fitil kullanacağız mecburen, zeytinyağı verdim poposuna uyguladım nafile. Tecrübe oldu bana da bi daha da eşim sağlık ocağının verdiği herhangi bi ilacı kullan derse al kullan der ona içiririm.