Bebeğim 1 ay 15günlük. Anne sütü alıyorum bazen günde bi kere mama veriyorum rahat uyusun diye. Dün akşamdan beri güzel emiyor mama da verdim bi kere. Ama bezi boş. Sütüm var doyuyor da çünkü gaz çıkarıyor emdikten sonra. Ama bezi boş neden olabilir? Sarılığımız çoktu 1 gece kalmıştı yoğun bakımda. 1 haftalıkken. Yüzünde hafif sarılık var hala ağlarken özellikle belli oluyor. Bezinin boş olması bununla ilgili olabilir mi? Ve tam ne zaman geçer bu sarılık? Erken ve küçük doğdu uzamış sarılık var galiba