Merhaba kizlar 23 Haziran’da sezeryanla oğlum doğdu 36+4 te ilk iki gün kuvezde kaldı ve o zaman daha sarılığı başladı 2. Gün akşam beraber taburcu olduk 4. Gün fototerapi aldı geçti sarılığı ama rengi sarı hâlâ bana öyle gelmiyor pek gözüm alıştı ya da. Sadece emziriyorum bu arada. Bugün 1. Ay aşısıni olmaya gittik 2800 du 4900 olmuş hemşire 4800 olarak yazdı kilosunu. Kilo alımı iyi çok şükür. Ama bana sarı duruyor tekrar sarılık için kontrole gidin dedi. 1. Aydan sonra sarılığın bir önemi var mıdır götürelim mi? Kan değerleri normaldi enfenksiyon falan yoktu çok şükür bende anlamadim niye hâlâ rengi sarı deniyor