Alyazeynep 39.2 oluyor ne yaptıysam düşmüyor doktor bugün ateşi olabilir dedi ama bu kadar yüksek olmasi çok tedirgin ediyor beni ne yapsam bilemiyorum 😔
Minico Alyazeynep Ateş düşürücü fitil veya şurup verdiğiniz halde mi böyle? Ilık su dolu küvette biraz oynatın, inşallah çabuk düşer geçmiş olsun.
AlaaddinAnnesi Alyazeynep ne kadarlık bilmiyorum ama keyfi yerindeyse stres yapmayın. Vücudu savaş veriyor içecek suyunda taze nane yaprağından demlenmiş çay ve limon olsun bol su tükettirin .
-_-hUysUzvetatlikadin Alyazeynep fitil kullandıysan muhakkak düşürmesi lazım o düşürmezse hiç bekleme git acile iğne yaparlar belki geçmiş olsun
Alyazeynep Minico evet gece 4 te hastaneye götürdük doktorun verdiği ilaçları kullanıyorum defalarca yıkadım küvete koydum çok yüksek olduğu için atesi çok ağlıyor oysaki suyla oynamayi çok sever kızım suda ateşi biraz düşüyor ama çıkınca tekrar yükseliyor
Alyazeynep AlaaddinAnnesi Malesef hiç keyifli değil hep uzanıyor titreyerek 3.5 yaşında kızım şuan uyuyor başındayım bende ama yüksek ateşi
Minico Alyazeynep Keyfi yerinde değil aşırı bir halsizlik varsa mutlaka tekrar ilaç takviyesi yapın. Doktoru ile iletişime geçme imkanınız varsa fitili sorun. Ben bir kere mecbur kaldım fitil kullandım doktor izniyle.
Alyazeynep Oznrusk Bugün artık ilaçlar etki etmeye başladı 3 kez gittik serum takıldı bugün atesi yok çok şükür 4. gün bugün
Defne2021 Gül suyu deneyin.Eklem yerlerine başına ensesine dökün. Ayak altlarına inşallah iyi gelir geçmiş olsun
Alyazeynep Defne2021 Çok teşekkür ederim inatçı bir ateşti ne yaptımsa geçmedi Çok şükür bugün biraz iyi
Alyazeynep -_-hUysUzvetatlikadin Evet geçirmemişti ateşini iki kez gittik serum takıldı bugün biraz daha iyi oldu çok şükür teşekkür ederim