Zulsicey 17 günlük bebeğim var. Dünden beri sağ göğsünün ucuna ara ara öyle bi sızı giriyor ki çok can acıtıyor. Çok minik de bi beyazlık var acaba iltihap mi oldu
yigit2021 Zulsicey lansinoh o krem ve gümüş kapağın Çok faydasını görmüştüm anında yumuşatıyor acısını sızısını alıyor
Ahkfam Garmastonpomat isimli kremi kullanmanı tavsiye ederim, bebegin ucunu tam tutamıyor olabilir ona baglı yara oluşumu başlamıstır her emzirme sonrası gögsünğ yıka ve anne sütünğ sıksür kuruyunca kapat