papatya_1125 Bugün sosyal medyada gördüm. Yoğurt mayalamak için kullanılırmış Eskiden faydalı bir bitkiymiş ve böbreklere de çok faydası varmış. Cilt lekelerine faydası varmis
Mucize_prensesimmmm papatya_1125 Netten baktım da şimdi O küçükken yaşadığım yerde çok vardı Yapışkan bir şey olduğu için otları bir birine birleştirip taç yapardık 👑 Demek faydalı bir bitkiymiş Bayağı da faydası varmış 😍
nayirnolamaz06 papatya_1125 yoğurt otunu değil de yoğurt çiçeğini biliyorum ilkbahar da bizim oralar da çok çıkar
papatya_1125 Mucize_prensesimmmm evet bayağı faydalıymış bilenler varsa istifade etsin diye düşündüm eşim izin alabilirse köye gittiğimizde bakmak istiyorum Ben hiç bilmiyordum
Mucize_prensesimmmm papatya_1125 Allah razı olsun iyi düşünmüşsün😌 Umarım gören herkese faydalı olur🌸
papatya_1125 Mucize_prensesimmmm umarım. Rabbım her şeyi hizmetimize sunmuş.tabiat bizim için şifa kaynağı. 🥰 Mesela kantaron var ya ? Biz onu kaymak çiçeği adıyla bilir çayını demlerdik. Yaylalarda olurdu.gecen yıl adının kantaron olduğunu öğrendim
Minel-inannesi papatya_1125 o kantaronu zeytinyaginda beklettiginizde kipkirmizi bi yag oluyo. bebenin altini temizlerken kullaniyorum ben dogdugundan beridir. Hic ne pisik ne bisi cok şükür
Mucize_prensesimmmm papatya_1125 Aynen öyle tüm dünyayı insana hizmetçi kılmış Allah Çok faydalı o kantaron
papatya_1125 nayirnolamaz06 yapışkan bir şey mi acaba.kaynanam koyde bu aralar gitmeyi düşünüyoruz bakalım belki bulabilirim. Ben çok fazla böbrek ağrısı çekiyorum