Rukiyegacal kilo alımı yavaş değilse, huzursuz değilse, anne sütü alıyorsa normal.Ancak ek gida ayına gelince dikkatli olmak gerek.yetersiz beslenmeden kaynaklı ya da çok beslenmeden kaynaklı olabilir.yine de tiroitlerine baktığın isterseniz.ben tiroitlere baktirmistim.bir de bir dönem hiç kek ,börek vesaire yemedim.