Zlhaanne Oğluşum 13. Ayına girmek üzere kilo 8.600 doktor bu mamayı verdi henüz almadım ama nasıl kullanılır günde kaç defa sormayı unuttum aranızda kullanan varmı faydasını gördünüz mü
Anneyim-a Zlhaanne benim kızıma verdiler 5 aylık 3 aylıkken ama sevmedi içmedi 3 kutu duruyor elimde kaldı
Semaelisa27 Anneyim-a benim kızım epilepsi hastası ve çok zayıf bende kullanıyordum ama raporla bile çok pahalı olmaya başladı o yüzden alamıyorum birine vermek isterseniz talibim mamanıza ziyan olacağına benim kızıma şifa olsanız