Merhabalar bebeğim 10 aylık oldu. Doğduğundan beri anne sütüyle beraber hipp combiotic organic mama verdim. Son 1,5 aydır da ameliyatımdan sonra sadece mama içiyor. 1 yaş sonrası direk inek sütü vermek istemediğim için mamaya devam edeceğim.
Hipp 3 ü bebekler sevmiyor ve kolay çözülmüyor diye yorumlar okudum. Doğru mudur? Başka iyi içerikli mama ne önerirsiniz?