8 aylık olucaz gece uykumuz son 2 3 haftadır berbat .2 disimiz cikti coktan bunu belirtim.
Size rutini anlatiyorum . Sabah 8 civarı güne basliyoruz. 11 gibi tekrar uyutuyorum
Yaklasik yarim saat 45 dk uyuyor ( gunduz uykularimizda uzun olmuyor)
Sonrasinda 2.30 3 gibi uyuyor
Eger uyursa tekrar aksam ustu şekerleme yapiyor . En geç 22.00 da gece uykusuna yatiriyorum . Bazen 3. Uykuyu yapmazsa 8.30 9 da uyuyor aama asıl sıkıntı burdan sonra.
Hatirliyorum 1 ay oncesine kadar hic uyanmadan gece 4 saat uyudugumuzu felan😭
Gece uykusun yattiktan sonra saat bası uyaniyor bazen derin derin agliyor bazen gozu kapali agliyor bazen uykusu almis gibi uyaniyor yani bilmiyorm neden boyle
Diş,atak ve sicak bbunlar onume geliyor surekli ( bazen agrisi varsa geçsin rahat yatsin diye şurup veriyorum yine ayni oluyor)
Dişimiz cikali cok oldu acaba ust disler mi cikacak diyorum.
Sicaklik olaarak zaten zibinla yatiyor oda gayet iyi bir terleme ve üşüme yok
Ataksada ne gecmeyen atak bu o zama😭
Önceden huzursuz oldugunda bazen yanima alirdim o zqman cok guzel uyurdu
Simdi yanima alsam bile ayni surekli uyaniyor felan
Ayni zamanlarda olanlar ayni durumlari yasayanlar varmii toplasin