Kızlar herkese merhabalar, 1 kasım 2020 yılında nikahım oldu. Evlendim Tam bu tarihte ailemizin tamamında pandemi çıktığı için gelinliğimi hiç giyemedim belki bir kuru temizleme ister ama poşetinden bile hiç çıkarmadım. Bir kez dahi giyilmedi tamamlandıktan sonra. Özel dikimdi hazır almadım. Kızımın kumbarasına koymak adına bir çeyrek karşılığında vereceğim. İlgilenen olur ise yardımcı olabilirim. Fotoğrafları aşağı ekliyorum.