Selam kızlaar. Bebeğim 8 ay 21 günlük, 2 haftadır gündüz uykusunu 2ye düşürdü. Normalde ilk uykuyu 1-2 saat arası yapıyordu bugün 3 saati geçti ve hala uyanmadı. Uyandırmaya da kıyamıyorum iki haftadır zaten sıcaklardan mahvoldu çocuk düzgün uyuyamadı ama bir yandan da endişeleniyorum sizce normal mi? Yoksa uyandırmalı mıyım?