Cigdemom Mümkün değil zaten almamak 2 yaşında ve kucak delisi ayakta sallanarak uyuması cabası sorun olur mu 13 kilo
ikiprensannesi53_ Cigdemom ben aldım doktoruma danışarak hiçte bisey olmadı şimdi 2 paşam da yanımda 🥰🥰🥰🥰
Dunyamsensn2008 Cigdemom Benim oğlum da 2bucuk yaşındaydi alıyordum hatta ev tasimistik ve bir sürü şey kaldırıp indirdim ama siz dikkatli olan herkes aynı değil
hunilimomm Cigdemom benim kızım daha büyüktü doktor çok onermedi kilosu da fazlaydı uzun süre tutma yerden sen kaldirma dedi bana
Cigdemom ikiprensannesi53_ Allah bağışlasın ya bilmiyorum daha çok erken bi dönemdeyim 4 hafta sanırım sürekli kucak istiyor ara ara sağ kasığım batıyor
ikiprensannesi53_ Cigdemom oturduğun yerde al o zaman şuan çok erken donemdesin evet biraz uzak dursan iyi olur çünkü daha tutunma asamasinda bebek büyük bebeğini de üzme otur öyle al kucağına oturt
Lalalac Benim de öyleydi. Yavaşça alıştır sonradan da zor olacak demişti. Gerçekten alıştı öyle:) tek başına uyuyor
Cigdemom ikiprensannesi53_ aynen öyle tutunma dönemi ara ara kasık batmaları da o yüzden ilkinden biliyorum ama çok ağlıyor alıyorum daha dikkatli olurum evet
Cigdemom hunilimomm evet bencede ya daha dikkat etmem gerekiyor ve daha hastaneye gitmedim kanda öğrendim doktora gitmedim