Selam kizlar oğlumu 40+1de kendi sancimla doğurmuştum. Şimdi kızıma hamileyim 26.haftadayiz ne zaman doğacak merakı sardı şimdiden😂😂 sulalemizde kız bebek yok herkesin erkek o yüzden fikir edinebilmek de mümkün değil en son kuzenim kizini 41.haftada doğurdu ama kizlar erken doğar istisnalar olabilir tabi falan deniyor çevremde acaba siz kız bebislerinizi kaçinci haftada dogurdunuz? Normal doğum yapanlar yazabilir mi🌺