Oğlum 4 yaşında annemlerin evi ağır hasarlı çoğunlukla bizde kalıyorlar. Anne tarafında ilk torun biraz şımartıldı annemler tarafından kız kardeşim falan bekar. Ben ve eşim bişey deriz yapmaz ama teyzesi, dayısı, ananesi derse yapar. Ve bizim sözümüz geçmez oldu çocuğa karşı sürekli teyze anane baskın oluyor. Kaç kere dedim biz bişeye hayır dıyosan onu yapmayın çocuk bizim sözümüzü dinlemiyor diye ama ben söyleyip ben işitiyorum. Artık eşimde bu durumdan rahatsız diyo ki kız kardeşinin çocuğu olsa sen böyle yapmazsın diye ama eşimde haklı bişey diyemiyorum artık iki arada bir derede kaldım siz olsanız naparsınız?