Arun şunu söylemek isterim. Iki kizimada yaptiramadim, yaptirmadim degil yaptiramadim dikkat cekmek isterim. Alerjik sebeplerden dolayi vs
Büyüğü 3 yas.
Küçüğü 9.5 aylik.
37 gündür uzamis rota ile mücadele ediyoruz. Büyüğü 9 kiloya düştü (13den)
Küçüğü 6.5-7 kiloya düştü (9dan)
Asisiz oldukları icin atlatamiyorlar kolaylikla
2 hafta hastanede yatis yapildi üniversite. Ciktiktan 1 hafta sonrasi gene iyiydiler ama bagirsak enfeksiyonuna cevirdi.
Tabi bununla bittimi dersiniz ?? Hayir. Bu kadar ishalin tabiki idrar yoluna da enfeksiyon yapmasi kacinilmaz son.
Antibiyotik kac kutu kac sise bitti sayamadim aldigimiz serumlarin kilosunu sayamam. Gecmiyoe bitmiyoe bitmiyor
Keske alerjimiz falan olmasaydida yaptirsaydim oyle uzgunum ki hayatımız perisan oldu su 37 gunde…