B_u_r_c_u_3761 oğlum bir 4 aylıkken bir de 7,5 aylıkken uçtum. İlk uçuşumuzda baştan sona kadar ağlamıştı. 7,5 aylıkken uçtuğumuzda kalkış da ağladı sonra sustu ama çok daraldı oturmak istemedi.. ben ama 4 saat uçtuydum. Önemli olan kalkış ve inişte emzirmen veya emzik vermen.🤗