Modies Anita yani çok anlamam ama sanki torba bebek arabası için ideal , evde bacaklı daha iyi postunuz yukarda kalsın
Deletedmom277 Anita ben o aylarda ayaklı kullandım hala da ayaklı kullanıyorum. Torba sevmiyorum herhangi bir nedeni yok. Ayaklarını çok rahat hareket ettiremezmiş gibi geliyor bana nedense
minikoglusdoga Anita o kadar yüksek rakamlar ödeyip türlü türlü uyku tulumları aldım ki.. hepsi kenarda duruyor, hoşlanmıyor giymek istemiyor... zaten alt değiştirmesi de çok zor oluyor :( Yarım yamalak örtüyorum üstünü, aklım çıkıyor üşütecek diye
gulsenkonakli Anita ben geçen sene e bebekten aldım, baby cornerdi markası sanırım çok güzelsi ama bu sene kalitesi hoşuma gitmedi dediğim markadan da yoktu, babymall dan aldım bebetto marka kuzucuklu şahane şimdi aynısından bir tane daha alacağım😊
Sevgilibebegimmert Anita bende lacivert çok az kullanılmış var uygun fiyata vereyim almak isterseniz 😊