Bugün ultrason cektirdin sag bacak 54 bisey dedi ama anlamadim 🤷♀️ 1 ay sonra tekrar cektirceksin dedi. Cift bez kullan dedi bide. Eve geldim 2 bez üst üste taktim ama dogru mu bilmiyorum? 2 numara bez kullaniyoruz 3 tane mi taksam acaba? 🤣 sanki iki tane takinca bi fark olmadi ama? 😵💫 baska dikkat etmem gereken seyler varmi acaba? Gecmezse diye endiseliyim 🥹😭