Bayancorek Cihan-mom Evet çok memnunum. Bebeğim 11 aylık, 3. aydan beri kullanıyorum faydasını gördüm. Hatta 15 gün tamire gitti onarım için ne çektiğimi ben bilirim, tekrar takınca huzura erdik. 💆🏼♀️
tatlibiranneo Cihan-mom biz kullanıyoruz gerçekten fayasını gördüm dişten dolayı hiç ateşlenmedi veya salyası hiç akmadı 2 yaşında hiç çıkarmadık bugüne kadar
Juniorozturk Cihan-mom kolye olarak almıştık doktor boynunda tehlikeli diyince bileklik olarak taktık ama diş ve salya için boyuna takmak gerekiyormuş maalesef kolda çok işe yaradığını söyleyemicem
Aylinayliz50 Hangi siteden alınmalı acaba orijinal olması için benimde kızım 4 aylık oldu malum diş sürecine girdik
Bayancorek Cihan-mom ben direk boynuna taktım başından beri , doğduğundan beri hiç gaz problemi yaşamadığım için bir şey diyemiyorum ilk defa da sizden duydum 🤗
Hilallhicrann arasta pazarının orta kısmında tezgahta satıyor bi abi ordan aldım yatarken cıkartıyorum sadece
Bayancorek Bilge_Alparslan Kehribar Sarayı Baltık Damla Kehribar Parlak Karışık Renk Bebek Diş Kolyesi Sertifikalı 33 cm https://www.hepsiburada.com/kehribar-sarayi-baltik-damla-kehribar-parlak-kariik-renk-bebek-di-kolyesi-sertifikali-33-cm-p-HBCV000001CHXU?magaza=Zencefil+Limited&url_src=ios-product-detail 😊