Merhaba hanımlar. Kızımın beslenmesinde ve su tüketiminde pek sorun olmamasına rağmen bezi hep kuru. Terliyor ama yine de bezi ıslatması gerekmiyor mu? Gün içinde bir veya iki kere bezini ıslak görüyorum. Geceleri hiç yapmıyor bazen. Sıcakların böyle bir etkisi var mı? Doktora götürmeli miyim?