Merhaba kızlar. Ben Samsun Atakumda oturuyorum. Bakıcı arayan varsa sizden biri ya da yakını arayan varsa buraya yazabilir misiniz? Hemşirelik ve Anestezi Teknikerliği mezunuyum. 1.5 yıl yenidoğan yoğun bakım hemşireliği ve 2.5 yıl çeşitli birimlerde hemşirelik yaptım. Bebeğim 13 aylık bırakacağım kimse olmadığı için ve atanmadığımdan