Prensesinci benim kızım da yaklaşık bir aydır emmiyor emzirme danışmanı ile görüştüm o da bir aönce ne yaşadın dedi aynı bemde eşime çok sinirlenmiştim baya öflelenmiştim onu anlattım o olayları çocuğun yaşamış gibi kendine almış o duyguları dedi yapmanız gereken şey 21 gün uyuduğunda 1 saat sonra kulağına o yaşadığınız şeyleri fısıldayıp en son canım kızım bu yaşadığım duygular bana aitti sana ait değildi sana bu duyguları yaşattığım için özür dilerim seni çok seviyorum bu duyguları senden özgürlenştiriyorum teslim ediyorum diyeceksiniz kulağına