Rca bizim de 10 günlük iken basimiza geldi… Netira damla verdi doktor. Düzenli kullanımda geçiyor, bırakınca tekrarlıyordu🤦🏻♀️ başka bir doktora gittik ve hava değişimleri yapar dedi… Biz deniz kenarindayiz, nereye gitsek capakli dönüyoruz. Nazar diyorlar tabi ki vardır okuyorum.hep ama bilimsel kısmını duymak iyi geldi 👌🏻 başka bir damlaya başladık kortizon var içinde. Günde bir kez iki damla ile hafifledi… Masaj yapıyorum damlasını damlatiyorum. Yer değişimi,.mevsim değişimi ne yazık ki tetikliyor