Minigim24 Kızlar selam nasılsınız? Oğlum 17 aylık daha önce hiç olmamıştı bugün duş sonrası farkettim leke gibi de duruyor cok hafif kabuklanma da var gibi bir bakabilir misiniz konak mı acaba ?
muzicelerim2 Minigim24 duştan önce bebek yağı sürüyorum ben biraz bekleyip banyo yaptırıyorum yavaş yavaş kurtulduk
Dolores Minigim24 evet banyodan önce zeytinyağı sürün, yumuşuyor banyo sonrası tarayınca geçiyor. Ama tabi tahriş etmeden
Minigim24 Dolores Çok teşekkür ederim kullanılan tarağın önemi nedir ? Fark edermi tahriş etmemek adına soruyorum 🫶🏻
Minigim24 muzicelerim2 Çok teşekkür ederim daha küçükken oluyor sanıyordum ama 17 aylık neden oldu anlamış değilim. Ne kadar sürdü geçmesi ?
Meryem0234 Canım zeytin yağı sür duştan 5 10 dk önce sonra sarı tarak var ya onunla hafif den yukarı doğru tara 2 gün felan yap bitiyor hemen benim oğlumda öyleydi ben biraz geç başladım ama 2 gün içinde yok oldular hepsi baya faydası oluyor
Minigim24 Meryem0234 çok teşekkür ederim ilk banyoda yapacağm insallah hemen gecer cok korkarım taramaya ben ama bakalım yapacaım insallah 🤦🏼♀️
Dolores Minigim24 mesela ben oğlumun kendi plastik tarağını kullanmıştım, bilirsiniz bebek tarakları var ya hani ondan. Rica ederim 😇
Meryem0234 Minigim24 Rica ederim canım korkmayın yavaşça deriye çok temas etmeden yapın zaten göreceksiniz yumuşadığı için hemen tarağa geliyor hepsi
Meryem0234 Drycl46 tabi canım ama tarağı çok deriye değdirmeden hafifçe yukarı doğru tarayın zaten zeytin yağı yumuşattığı için hemen kalkıyorlar