Merhaba 3.5 yaşında kızım var 2 hafta öncede doğum yaptım kardeşini çok seviyor o konuda şimdilik bir sıkıntımız yok çok şükür ama doğum yaptığımda 4 gün hastanede kaldık kesinlikle bıraktığım kızımı bulamadım karşımda önceden bana çok düşkündü ama hastanede kaldığımız süre boyunca babasına o kadar düşkünleşmiş ki şuan annemlerin evde kalıyoruz bir süreliğine ama babası işe giderken o kadar çok ağlıyor ki dayak yemiş gibi annemlerin evi müstakil sorun olmuyor şimdilik ama kendimiz apartmanda yaşıyoruz eve dönünce napacağız bilmiyorum konuşuyoruz anlatıyoruz ama yok kesinlikle bizi duymuyor annem bana kızıyor vs diyor halbuki öyle birşey de yok babasının arkasından geri kalmıyor inanın 2 haftadır eşim evdeydi hastalandı acillik oldu kızımda gitti peşinden, berbere gidiyor kızımda gidiyor, sanayiye gidiyor kızımda gidiyor dün gece işe gidecekti o kadar çok ağladı ki eşimde mecbur yanında götürdü yarım saat durup getirdi napacağız nasıl halledeceğiz 2 çocuklu anneler bir tavsiye verin gözünüzü seveyim