DilekGunes 3. Yerleştirme deneyeceksiniz , o danolmazsa ilçe lgs komisyonu yerleştirecek boş kontenjanların birine. Ama oraya kalmamaya çalışın yani ölü tercih yapmayın. İlk yerleşmeye girilemeyen okula 2. Ve 3. Yerleştirmede girmek çok zor. Biraz daha düşük puanlı okulları tercih edin garanti olsun. Okulların taban puanlarını da okulları arayarak öğrenebilirsiniz 2. Tercih dönemi içinde.