MinikNefes Cam ankastre ocağına var. Bir şey pisirince ocak gözünün birinden kötü koku geliyor o kadar her şeyi sıktım uzun zamandır kac defa temizledim özellikle. Icini açamıyorum vidaları aşınmış. Başına gelen var mı nasil yok ederim o kokuyu