Dalga filan mı geçiyorsunuz yoksa kafayı mı yediniz? Doktora götürün acilen,geçen hafta kızımı yıkarken tüm vücudunda döküntüler gördüm kahvaltı bile etmeden aldım doktora koştum el ayak ağız hastalığı olmuş dedi,kan tahlili yaptılar kanında mikrop çıktı siz de sakince fotoğraf atıp nasıl mı geçecek diye soruyorsunuz? Antibiyotik kullanıyor kızım hemen doktora götürmeniz lâzım