izd çok teşekkür ederim bende sizin gibi düşünüyorum iyi ki mamalar var ama anne sütümü verebilecekken mama vermek istemiyorum. Kaynatma soğutması bile çok zor Tabi ki çocuğumu aç bırakmam mama verdim gerekirse de veririm ama Allahtan 1 haftada sütüm arttı mamayı azaltıyoruz şimdi :)