silaa66 Arkadaşlar burda duyarlı ınsanlarsınız camınıza balkonunuza ,kapınıza su koyabilirmisiniz hava çok sıcak bizler bu sıcakta dayanamıyoruz susuzluğa hadi su koyalım çekip buraya atalım hep beraber 🫶🏻💜🙏🏻 onlar bizim yavrularımız🤍🤍
dilarakilic silaa66 sabah işe giderken eşimin eline bir yoğurt kovasıyla buzlu su verdim kapının önüne koydu 🥰 iki üç günde bir böyle yapıyoruz 🥰
Deletedmom_70 silaa66 bende yemek artıkları pilav ekmek vs kaldı mı köpekler var bahçemizde ya onlara veriyorum aşağı inemediğim zaman balkona koyarım kuşlar gelip yiyorlar🥰
[silindi] silaa66 Binamızın köpüşü var. Adı köpük 🤩 her gün yemek artıklarını bırakırım 🤗 su verenlerimiz çok
silaa66 dilarakilic Allah razı olsun çok mutlu oldum bende kovayla koyuyorum bazı cahiller alıp atıyor onlar attıkça ısrarla koyuyorum😤
silaa66 Deletedmom_70 ne güzel Allah razı olsun bende bulgur ıslayıp koyayım dıyorum şimdi kuşlara 🫶🏻🫶🏻💖
silaa66 [silindi] ne güzel biz binaya kedi almıştık kışın kayınvalidem bakıyordu catıda alt komşu sopayla vurarark cıkartı konuşmuyorlar garip dede dergahı var oraya bıraktıp bizde öldurur falan diye
[silindi] silaa66 Kulübesi var, birde kedimiz var çok iyi anlaşıyorlar. İkisi birlikte geçiniyor. Hayvanlara eziyet edenleri anlamıyorum. Nasıl bir kafa bu..