Merhaba kızlar. Bu ay diyet yaptım 12-13 kilo verdim birden. Adet döngüm bozuldu şimdiye adetimin bitmesi gerekirken 1 hafta gecikti. Adet döngüme göre yumurtlama zamanıma göre ilişkiyi ayarlıyorduk yine öyle yaptık ama gecikince korkmaya başladım hamile olmaktan. Böyle bi durum yaşayan var mı?