Kızlar selam,13 aylık bir kızım var.Ama öğünlerinin yavan geçtiğini düşünüyorum,yani ben mi beceremiyorum başka anneler daha mı iyi biliyor bu işi inanın çözemedim.Bir gün boyunca kahvaltıdan yatana kadar benim kızımın yaşına yakın bebişi olan anneler özetleyebilir mi? Ama mesela bir gününüz diğerlerinden daha verimli geçmiştir o günü değil de genel olarak neler yediriyorsunuz yazarsanız sevinirim🥰