Jsjshsh Bebeğim 7 aylık. 3 öğün ek gıda yiyor. Günde 3 uyku yapıyor her uyku öncesi ve sonrası emziriyorum. Bir de sabah uyanınca ve gece uyumadan önce. Gece uykusu öncesinde memeden sonra 90 cc formul mamada veriyorum ama gece boyu da 3 kere emmek için uyanıyor emziriyorum yine. Düzenimiz bu şekilde, ek gıdayı doktorum 6. Ayda 3 öğün olarak önermişti. Ama 8. Aydan sonra 2 ara 2 ana yapmayı düşünüyorum