Merhabalar
Kızım son 1 aydır insanlara karşı çok çekingen davranıyor mesela kalabalık bi yers gidiyoruz direkt kucagıma gelip kafasını omzuma koyuyor birileri onunla ilgilenss gözlerini kapatıyor elleriyle daha önce böyle değildi yine çekingendi ama bu kadsr değil aynı durumu yaşayan oldu mu 2 yaş sendromuna bağlı bişey mi tecrübeli annelerimiz yardım lütfen
Kızımın başka bir problemi çok şükğr yok ama bu bişeyin mi belirtisi acaba doktora gitmeli mi bilemedim