tatlisert Papatyam3435 benim oğlumda 2019 ocak.dogumlu anasınıfı gözüküyor ama.okul bu sene 2018 liler anasinifina kayıt oluyo r kontenjanı doldururlar siz seneye gönderebilirsiniz anasinifina dedi.
Zeynepefem Papatyam3435 2019 doğumluysa 4 yaş oluyor nasıl 5 ? Benim oğlumda 2019 dogumlu bizi de almadılar 4 yaşında diye 2018lileri alıyorlar
Askimizinmeyveleri Papatyam3435 benim oğlum eylül ayı doğumluydu öğretmeni diğerleri yürüyorsa oğlunuz koşuyor derdi onlara yetişmek için size tavsiyem varsın geç gitsin gerekirse iki yıl anasınıfına gitsin