Robinson Merhaba arkadaslar ben ikea busunge karyolayı 3 yas bebeme aldım daha gelmedi ürün. Aynı modelı kullananlar cocuk düşmesin diye nasıl bır bariyer kullanıyorsunuz yada bariyere gerek kalıyor mu