Merhaba kızlar , oğlum 9 buçuk aylık . Aslında zorla da olsa kandırırak da olsa yiyordu . 2 gündür ağzına lokma veremiyorum , ağzında tutmayı öğrendi , asla yutmuyor . Mamasını zaten eh işte diyecek kadar içmeye başladı , böyle bir şey yaşayıp çözüm bulan var mı