Ess92 Çocuğunu orman okuluna gönderen var mı? zamanını daha çok doğada geçiriyorlar. Kızım için seneye kreş arayışındayım da bu eğitim modelini benimsemiş birkaç kreş gördüm. Merak ettim gönderen varsa fikirlerini…
Kahveseveranne Ess92 Türkiye’de böyle bir okul olduğunu bilmiyordum. Yurtdışındaki arkadaşlarım gönderiyor çok memnunlar ama bizim ülkemizde nasıl olur bilmiyorum
35lavanta Ess92 bizimki normal krele gidiyor ama kılın bir dönem orman okulunu başlattılar ben hemen yazdırdım ve iyi ki diyorum çok kısa sürdü keşke daha uzun sürseydi
Deletedmom_109 Ess92 yaa benim çok beğendiğim bir eğitim anlayışı ama soğuk bir iklimde -Ankarada yaşıyoruz- nasıl olur aklımda oturtamadığım için gönderemedim. Oturduğumuz semtte de yok bu sistemde bir okul. Bize baya uzak kalıyor maalesef 🥲
Benisahtesevme2 Ess92 ya ısmı Bıle oksıjen enerji veriyor keşke bütün kreşler doğada olsa küçücük sınıfların ıcınde tıkılı kalmasa çocuklarımız
Ess92 Deletedmom_109 etkinlikler çok hoşuma gitti.. çocuklar genelde kalın giyinmiş benim gördüklerimde bilmiyorum akademik çocuk yetiştirme olayına biraz mesafeli bir İnsandımdır :/ böyle günlük yaşamı ilgilendiren becerileri geliştirmeye yönelik şeyler yapıyorlar
35lavanta Ess92 Sürekli orman okulu nasıldır hiç bilmiyorum bizimki haftada 1 gündü ama harikaydı cidden
kubra2608 Ess92 Konya’da var orman okulu.Baya güzel doğayla hayvanlarla iç içeler.Bende çok beğenmiştim yakın olsa bize oraya göndermek isterdim