Hanımlar merhaba. Tecrübeli annelerden tavsiye almam gerek. Bebeğim 3 buçuk aylık prematüre bir bebek. 3 numara bez kullanıyoruz ama 4e geçmek üzereyiz. Külot bezin sızdırmamazlık konusunda daha iyi olduğunu duydum. Külot bez denemek istiyorum ama erken mi? Bebek ayaklanmadan giydirmesi zor mu?