Nisaaabbk O kadar çok saçım dokuluyor ki bu gidişle kel falan kalıcak herhalde böyle yumak yumak assiirrrii.kullanip da onerebilecegijiz bı şampuan yada serum tarzı bı şey varsa tavsiyelerinizi alırım .🌸
BetulDefnee Nisaaabbk benim de öyle baya dökülüyor, eczaneye sordum pek yapılacak birşey yok vitaminlerinizi alın dedi . Bende durayım burada yardımı olan biri olur belki. Saçıma mezoterqpi falan düşündüm ama bilemiyorum
Ovgusss Nisaaabbk benim de bebeğim 5 aylık 3. Ayın sonlarına doğru başladı resmen kel kaldım ya ön yanlar da hiç saç kalmadı böyle bi dökülme ömrümde görmemiştim 😞
mervekb Nisaaabbk ben de aynı dertten muzdariptim 2.ayda başladı 4 aya doğru Nirvanaya ulaştı dökülme buradan urgan saç bakım setini duydum öneri olarak, aldım. Şampuan, krem ve sprey tonik 1 aydır kullanıyorum saç dökülmesi yari yarıya azalttı. Aldığım link, 266 tlye almıştı flaş indirimle. https://ty.gl/i9ux65u6k0
BetulDefnee mervekb ben bu spreyi hamile jalmadan kullanıyordum ama hamile kalınca kesin kimyasal doludur diye bıraktım (kokusundan yola çıkarak bildiğimden değil) , şimdide emziriyorum diye korkuyorum