benim kizim 6 ayliktan itibaren emmesi baya azaldı istemiyor gün icinde 3 zorla 4 kere emiyor baskada emmiyor sütüm ilk 5 ay yetiyordu sadece günde 1 2 kere 60 cc mama ya ihtiyac duyuyordu veriyordum sonra iyice artti ama soyle bisyde var kizim 4 bucuk kilo dogdu hemsireler senin sutunle doymaz buyuk dogdugu icin dediler bende elimden geldigince sut arttirici fln kullandim kesilmesin bol bol icsin diye ama iyice azaltti emzirme danismaninada soyledim emneyince sağ dedi baska da bisy demedi ama sağım yapamiyorum cocugum kucakdan inmiyor 7 ay lik oldu 2 gündür evde dogry duzgun yemekde yapamiyorum benim gibi olan var mi siz neler yapiyorsunuz