Merhaba arkadaşlar birşey sormak istiyorum size benim oglum 10 Ay 15 günlük bez sayılarında azalma oldu yani şöyle anlatayım bu aralar iştah sorunumuz var tabi mama kullanıyorduk ama bu aralar azaldı takviyemiz iştahtan dolayı o zamanlar istahı iyiken bezlerimiz dolardı tabi şuan fazla icmediginden dolayı azaldi bez sayımız yani sabahları doldurur bezini ama genel gün icerisinde dolmaz bezi yani az yapar 4 5 kere degistiririm bezini etrafima sordugumda terinden atıyordur yada büyüdükce bu normal diyolar bende iklemde kaldım size sormak istedim normal bir durummu bu su içmesini seviyor kegir falan ondq sorun yok