Merhaba sevgili anneler oğlum henüz 14 aylık 1 yaşına kadar anne sütü ve mama ile devam ettik iki gündür içim in çocuk devam sütü nü içirmeye başladım sizce erken mi ? Yoksa extra birşey mi yapmalıyım ? Aranızda kullanan anneler var mı ? Geri dönüş sağlarsanız çok mutlu olurum 🫶