Hanımlar merhaba 15 aylık kızım var doğduğundan bu yana hep huysuz dışarı çıkarıyoruz değişiklik olsun hava alsın yine aynı arabasında hiç durmaz kucağıma alıyorum gene aynı hep dışarı çıktığımıza pişman oluyoruz parka götürüyorum beş dakka sonra huysuz TV olmadan bir kaşık yemek bile yemez günde iki uyku yapıyoruz toplam iki veya iki buçuk saat uyur gecede 11 de uyur sabah sekiz dokuz arası kalkar tabi gece dört defa falan emmek için uyanıyor uyumasına rağmen gün içinde hep uykusu var elini yüzüne götürüyor ne yapacağımı inan bilmiyorum İzmir’de tekiz hiç arkadaşı yok bana çok bağlı babasına bile gitmez yaşım 25 ama ben gerçekten çok yıprandım biraz uzun oldu ama bana bi akıl verin