telasliianne 2.5 aylık bebeğim var kolik değil ama ister istemez ara sıra gaz sancısı çekiyor. Hiç gaz damlası kullanmadım. Çok az sıcak suya yarım çay kaşığı kimyon atıp demlenmesini bekledim. Ilıdıktan sonra gün boyu azar azar verdim çok etkisini gördüm bu doğal yöntemi kullananlar da hep memnun kalıyor. Deneyebilirsin ben dün yine verdim çok çabuk etki etti 🌸