Aysekorkuthome Kizlar eltimin troidleri calismiyo ilac kullaniyo doktor hamile kalmasina engel degil demis ama 1 senedir cocugu olmuyo. Sizce troidler hamile kalmasina engelmi kendisi sorduruyo?
benkosarim Aysekorkuthome kan tahlillerinde sonuçlarına yüksek değilse engel değildir ama kafaya çok takmak da hamile kalmayı zorlaştırıyor bir arkadaşım vardı 5 yıldır denedi olmadı tüp bebek falan denedi sonra akışına bıraktı hiç düşünmedi saldı kendini 6 ay sonra bebeği oldu
Pol34 Aysekorkuthome bunun tedavisi var endokrine giderek ilaçla normal seviyelere gelebilir eğer otoimmün bir sebep tetiklemiyorsa. Benim de çok hızlı çalışıyor çocuğum oldu bana da hamile kalmaya engel demişlerdi
Mylittlepearl Aysekorkuthome benimde nerdeyse hiç çalışmıyordu ama hamile kalmam çok zor olmadı. İlaç kullanıyor ve tsh t4 t3 değerleri normal sınırlardaysa çok bir etkisi olmaz hamile kalmasına. Tiroidleri düzgün çalışmıyorsa adet düzensizliği yapabilir. Yumurtlama gün hesabı filan tutmuyor böyle durumlarda. Ben çok saçma bi zamanda hamile kaldım mesela
Hellloooo Aysekorkuthome evet ama çok değil demişti doktorum birde ultrasınla bakıldı hafif bir büyüme var demişti ilaç falan verilmişti gebelik bitince kullanmadım ilacı şimdi yine gidicem ama bn şuan durum ne bilmiyorum
Aysekorkuthome Mylittlepearl duzenli adet oluyo kendisi kafayada takmiyo yumurtlama donemide takip etmiyo
KucukAnne344 Aysekorkuthome benimde az calisiyor doktorum engel olabiliyor fakat ilaclarla normal duzeye gelmesi gerekebilir demisti
Prensesminik42 Aysekorkuthome hamile kalınca troid çalışmadı ögrendim ilaç kullanıyorum şuan 3yaşında kızım var şuan gebelik planı yapamıyorum dwgerlerim düzensiz oldugu için ilk ultrason yapıldı sonucu sonra emar istendi emar da 1.5cmm nodül var dedi doktor şimdi biyopsi yapıldı nodül iyi huylu kötü huylu ona bakacaklar
Aysekorkuthome Prensesminik42 eltimdede nodul varmis 7 cm yada 8 cm dedi 10 olana kadar sorun yok demislerdi