hepbahar123 Kızlar topuğumda bir ağrı oldu geçmek bilmiyor ve ne tuhaf ki oturduğumda ağrıyor ayaga kalkınca sol topuğuma hiç basamıyorum . Başına gelen var mı ?niye böyle oluyor acaba
hepbahar123 sadekahve_bitter babet giyiyordum genelde ama zaten yeni olsu topuk dikeni midir gerçi durum öyle gözüküyor doktora gidemesim sira da bulamadım
sadekahve_bitter hepbahar123 zaten birden oluyor bn geliyorum demiyor ki 🙈 küçük su şişesini doldurun buzlukta dondurun ayağınıZınaltında götürüp getirin masaj olarak çok iyi gelir birde çakıl taşlarının üstünde yürümek bnde de var da 😢
hepbahar123 sadekahve_bitter ay napacaz teşekkür ederim denicem dediklerinizi . Annemde de varsi iğne işe yaramadı fizyotem mi neydi oraya gitti makineyle acisiz bi işlem kırdırdi ama 40 gün mü ne gitmişti birisi de bana limon kolanyasi içine aspirin ezio bir gün bekler sonra sabah aķsam tkpuguna sür dedi