beyzzsenturkk_ biz geçen rivaya gittik elmasburnu plajında sanırım ismi. Çok güzeldi. Oturma yerleri var çardak gibi kiralayabilirsiniz. Ya da piknik masaları var boş bulursanız kullanırsınız. Bu gidişimiz boş bulamadık yere kilim serdik biz. Cardakta kiralamadik hepsi dolmuştu pazar günü gittiğimiz için yoğundu. Mangal pişirme noktaları var haricinde mangal ateşi yakamiyorsunuz. Wc temiz, mescid var, çocuk oyun parkı var. Seyirlik alanlar var vs. Bir de piknik alanı geniş olduğu için plaja 3-5 dk da bir kalkan ücretsiz golf araçları var. Soyunma kabinleri, duş alma yeri var. Girişinde otopark dolduğu için o gün yaya girişi yaptık. Öyle kişi başı 20 tl. Araç ile 4 kişi 45 tl idi galiba bilemedim onu şimdi.